САЙТ ТЕАТРУ ІМЕНІ М.СТАРИЦЬКОГО 2012 - 2014 років
САЙТ ПАМ'ЯТІ КОЛИШНЬОГО ДИРЕКТОРА ТЕАТРУ ДАНЧУКА ПЕТРА ІВАНОВИЧА
Випадкові Фото
Відео
Музика
Пошук на сайті

ЗАЧАРОВАНІ СЦЕНОЮ

(Кілька міркувань після фестивалю

"На краю осені з Мельпоменою”)

Із інтернет-відгуків на другий регіональний фестиваль "На краю осені з Мельпоменою”, що протягом 27 жовтня — 2 листопада відбувся на сцені Хмельницького обласного академічного музично-драматичного театру ім. М. Старицького, чи не найбільше запам’ятався віршований імпровіз:

На краю осені з Мельпоменою

Ми були зачаровані сценою.

Це справді так. Сценою під час неповторного дійства були зачаровані й глядачі, й актори, режисери та інші професіонали. Невдовзі засоби масової інформації сповістять про офіційні підсумки фестивалю, про нагороджених у різних номінаціях. Ми ж хочемо озвучити свої роздуми про сучасний стан театрального мистецтва й напрямки його подальшого розвитку.

Насамперед відзначимо жанрову і хронологічну широту пошуків драматургічного матеріалу, розмаїття виражальних засобів творців тієї чи іншої вистави — і режисерів, і художників, й акторів та інших причетних до реалізації спектаклів. На фестивалі були представлені й трагедія, і драма, і комедія у кількох її різновидах. Щодо часових зміщень, то сценічне втілення отримала драматургія від ХVІІ століття ("Собака на сіні” Лопе де Вега) до найсучаснішої, майже щойно зі столу письменника ("Mеine liebe Віра” Олександра Гавроша).

 Щоправда, відразу ж варто зауважити, що тільки ця п’єса із репрезентованих на фестивалі належала до театральних першопрочитань. У зв’язку з цим не можна не зачепити болючу тему стосунків театрів із сучасними авторами. Вже набили оскому різнополярні твердження: режисерів — про це, що нема з чого вибрати, бо тексти, які пропонують драматурги, не витримують жодної критики (а міжнародні літературні конкурси "Коронація слова” свідчать про цілком інше); драматургів — що їхніх п’єс режисери не тільки не ставлять, але й навіть не читають. Розірвати це зачароване коло не може й Міністерство культури України, позаяк згідно із Законом про театр останній сам формує свою репертуарну політику. Тому члени нашого журі й сходилися на доцільності присвятити один із наступних фестивалів саме сучасній українській драматургії.

Щодо інтерпретацій класики, то своїм варіантом "Собаки на сіні” (режисер Людмила Колосович, її ж музичне оформлення) Львівський драматичний театр ім. Лесі Українки показав, як можна позбутися нашарувань штампів у відомій усім театрам комедійній історії великого іспанця про те, як справжня любов перемагає ієрархічно-станові заборони. Багатство знахідок постановника гідно підтримали молоді актори, завдяки яким, зокрема, прекрасно звучав текст у неперевершеному перекладі Миколи Лукаша. Цей взірець багатства української мови органічно доповнили пісні на, без перебільшення, майстерні вірші Інни Лиховид — виконавиці головної ролі.

Продовжуючи тему трактування вже відомих творів, зауважимо, що кінематографісти і телевізійники, говорячи про своїх колег, часто послуговуються висловом "надивлений хлопець”. Це означає, що той чи інший митець переглянув чимало ідентичних робіт і запропонував глядачам спечений нібито за власним рецептом "пиріг”, але з уже відомою "начинкою”. Подібне можна сказати і про деяких режисерів й акторів, роботи яких були представлені на фестивалі. І режисерські ходи, і манера гри акторів надто вже нагадували те, що можна побачити в інтернеті чи на сценах інших театрів України та Росії.

Також не могли залишитися непоміченими певні "провали” як у реалізації наскрізного режисерського задуму, концепції спектаклю, так і в темпоритмі, коли певні мізансцени дисгармонують між собою. Проблемою для деяких акторів залишається і чіткість та чистота сценічної мови. Взірцем єдності стилю і форми, своєрідним майстер-класом для інших учасників фестивалю послужила вистава Тернопільського академічного обласного драматичного театру ім. Т. Г. Шевченка "За крок до тебе” (п’єса М. Коляди, режисер-постановник — народний артист України Олег Мосійчук, його ж музичне оформлення). Якщо порівнювати цей спектакль з піснею, то він прозвучав без жодної фальшивої ноти, актори напрочуд чітко реалізували задум постановника, відтак і реагування глядної зали було дуже позитивним. Замислитися мали над чим представники і старшого, і молодшого поколінь.

Стосовно молодих глядачів, то чи не найемоційніше вони реагували на виставу "Втеча від реальності Тетяни Іващенко (режисер Влад Сороків) у виконанні Львівського академічного обласного музично-драматичного театру ім. Юрія Дрогобича. Це й цілком зрозуміло: більш ніж актуальна болючо-тривожна тема, приголомшуючий за музичним оформленням, сценографією (художник-постановник Ярослав Данилів) й особливо костюмами (художник по костюмах Юлія Гнатенко) початок буквально ошелешує, а розвиток дії змушує задуматись і через співчуття героям драми за їхні поламані долі прийти до катарсису, власного духовного очищення.

Цілком достойно адаптували на хмельницькій сцені відповідно до акторських можливостей своїх колективів "модний” нині твір Еріка-Емануїла Шмітта "Оскар і Рожева Пані” (Волинський академічний обласний музично-драматичний театр ім. Т. Г. Шевченка) і знану з десятків постановок у різних театрах України комедію незабутнього Ярослава Стельмаха "Кохання в стилі бароко (Чернівецький академічний обласний музично-драматичний театр ім. Ольги Кобилянської). А тон фестивалю задав "Блез” Клода Маньє. Творча група Хмельницького академічного обласного музично-драматичного театру ім.      М. Старицького по-своєму інтерпретувала цей твір одного з найвідоміших французьких комедіографів ХХ століття, і варто сказати, що режисерські новації (Орест Пастух) й акторський пошук увінчались успіхом.

Безперечно, всім учасникам фестивалю після того, як вони вислухали зауваження членів журі, побажання колег з інших колективів (а такі зустрічі — унікальна можливість обмінятися досвідом, особливо тепер, коли гастрольні поїздки через нестачу коштів зведені до мінімуму) є над чим працювати, вдосконалюючи вже поставлені спектаклі й проектуючи почуте і побачене на близькі та далекі плани. Усвідомлюємо й окремі недоліки у проведенні фестивалю (відсутність програмок на деяких виставах, недостатнє попереднє ознайомлення через ЗМІ хмельничан із гостями та ін.), яких постараємося позбутися вже наступного такого дійства. Однак можна без тіні вагання стверджувати: цьогорічна осіння зустріч з Мельпоменою вдалася. Таке переконання і глядачів, і професіоналів цього виду мистецтва, Фестиваль, без сумніву, утвердив славу Хмельницького як європейського театрального міста, авторитет його театру, котрий дедалі вище піднімає планку творчих здобутків.

_______________________________________________________________


ДЕНЬ ПЕРШИЙ: «БЛЕЗ». ФУРОР!

Комедією Клода Маньє «Блез» у постановці Ореста Пастуха розпочали Другий регіональний фестиваль «На краю осені з Мельпоменою» його господарі — артисти Хмельницького обласного музично-драматичного театру. По завершенні вистави глядачі, котрі цього вечора цілковито заповнили велику залу театру, довго аплодували творчій групі, акторам — на знак вдячності за чудово втілену ними французьку комедію положень.

Відтак журі фестивалю, художньо-адміністративне керівництво театру, всі учасники недавнього сценічного дійства зібралися у малій залі, аби поділитися думками, враженнями. Голова журі народний артист України Олег Мосійчук, даючи побаченому-почутому загальну оцінку, зазначив, що хмельницькі служителі Мельпомени майстерно втримали шалений темпоритм вистави, заданий з самого його початку, передали характери персонажів, тож «однозначно подарували глядачам справжнє свято».

Член журі заслужений діяч мистецтв України, професор, член Національної спілки театральних діячів  України  Василь Неволов ґрунтовно проаналізував як режисерську роботу, так і гру акторів, і високо оцінив їх, не обминувши однак спірних моментів та висловивши деякі професійні рекомендації. Він зауважив, що душа драматурга Клода Маньє, 30-ліття від дня смерті котрого минуло нещодавно, напевне раділа від споглядання цієї вистави. Добре слово про хмельничан, котрі успішно впоралися з непростою місією «першовідкривачів» фестивалю, мовив і заслужений діяч мистецтв України, член Національної спілки журналістів України та Національної спілки письменників України Богдан Мельничук. Прозвучали й щирі слова вдячності дирекції театру, акторам, журі з уст режисера-постановника вистави «Блез» Ореста Пастуха.

А насамкінець генеральний директор Хмельницького обласного академічного музично-драматичного театру ім. М. Старицького, заслужений працівник культури України Петро Данчук, подякувавши всім колегам та поважному журі, запросив гостей у недалекому майбутньому відвідати й інші роботи хмельницьких служителів Мельпомени, аби дати їм відповідну професійну оцінку.

Наш кор.

_______________________________________________________________

ДЕНЬ ДРУГИЙ: ТЕАТРАЛЬНО-ШОКОВА ТЕРАПІЯ

«Кажуть, що театр — діагностична модель суспільства. Додам, що кожен подібний фестиваль — це діагностична модель сучасного театру», — так образно розпочав свій аналіз творчого доробку другого фестивального дня член журі фестивалю, заслужений діяч мистецтв України, професор, член Національної спілки театральних діячів  України  Василь Неволов.

Цього разу пізно ввечері у малому залі Хмельницького обласного академічного муздрамтеатру ім. М. Старицького обговорювали одразу дві вистави — «Оскар і Рожева пані» Еріка-Емануїла Шмітта у постановці Дмитра Мельничука та у виконанні Волинського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. Т.Г. Шевченка і драму Тетяни Іващенко «Втеча від реальності» — роботу режисера-постановника Влада Сороківа, яку втілив на сцені Львівський академічний обласний музично-драматичний театр ім. Ю. Дрогобича.

Кажучи про «Оскара...» волинян, голова журі  народний артист України Олег Мосійчук зазначив, що загалом їхня постановка «зачіпає», а отже — є успішною. А Василь Неволов позитивно відгукнувся про гру акторів, естетику, концептуальний рівень вистави. Хоча й не обминув увагою деяких хиб у передачі щирості спілкування між головними дійовими особами.

Щодо «Втечі від реальності», то всі члени поважного журі були одностайними в думці: це передовсім — сміливий громадянський акт (у виставі ж бо йшлося про геть складне, моторошне явище сьогочасного суспільства — наркоманію). «Те, що ви так чесно, пристрасно заговорили на цю тему — велика справа», — мовив до всіх творців цього психологічно складного для сприйняття, але такого потрібного, виховного та повчального драматичного «трилера» професор В. Неволов. Він, як і пан О. Мосійчук, особливо відзначив високий рівень сценографії вистави, майстерність балету, який став справжньою окрасою сценічного дійства. Проте доброзичливо порадив деяким акторам шліфувати чистоту акторської мови.

Насамкінець генеральний директор Хмельницького обласного академічного музично-драматичного театру ім. М. Старицького, заслужений працівник культури України Петро Данчук та художній керівник театру Марина Семенюк подякували колегам із Галичини та Волині за участь у фестивалі та запросили їх і на майбутні хмельницькі мистецькі акції.

Наш кор.

_______________________________________________________________

ДЕНЬ ТРЕТІЙ: ЛЬВІВСЬКА «СОБАКА...» ПРОЙШЛА «НА УРА»

У третій фестивальний день поціновувачі театрального мистецтва сміялися і плакали (від сміху), споглядаючи одну з найкращих комедій іспанського драматурга Лопе де Веги «Собака на сіні» у виконанні Львівського драматичного театру ім. Лесі Українки. Головна інтрига полягала, зрозуміло, в тому, чи складуть львівські служителі Мельпомени гідну мистецьку конкуренцію творцям попередніх версій «Собаки...», в тім числі — відомих кіноверсій. І, до задоволення публіки, вони таку конкуренцію склали!

На обговоренні, що вже традиційно відбулося після вистави, голова журі фестивалю народний артист України Олег Мосійчук із захватом мовив на адресу постановочної групи та акторів: «Грати такий твір надзвичайно важко. Поетична мова вимагає володіння досконалою театральною технікою, і вам це вдається! Ви — молодий, потужний колектив,  у якого — прекрасне майбутнє».

А член журі фестивалю, заслужений діяч мистецтв України, професор, член Національної спілки театральних діячів  України  Василь Неволов цього разу розпочав свою промову абсолютно нестандартно — розцілував... художнього керівника театру та, водночас, режисера-постановника вистави, заслужену артистку України Людмилу Колосович. «Ви подарували глядачам свято, і зробили це талановито, молодо, енергійно, — сказав, зокрема, В. Неволов. Він відзначив головні «плюси» постановки: вдалий зримий сценографічний образ, майстерне використання театральної лексики епохи драматурга, часто вживана акторська імпровізація, безліч режисерських знахідок... А кілька доброзичливих зауважень, зроблених паном професором щодо деяких моментів у грі артистів, були покликані ще більше вдосконалити цю вельми успішну постановку львів’ян.

Добре слово мовили до всіх творців та учасників цього сценічного свята члени журі фестивалю — начальник управління культури, національностей та релігій облдержадміністрації Ірина Трунова, художній керівник Хмельницького обласного академічного музично-драматичного театру ім. М. Старицького Марина Семенюк, заслужений діяч мистецтв України, член Національної спілки журналістів України та Національної спілки письменників України Богдан Мельничук.  А  генеральний директор театру-господаря фестивалю, заслужений працівник культури України Петро Данчук щиро подякував Ірині Труновій за активну підтримку цього мистецького форуму, а львівським колегам — за чудовий, незабутній театральний вечір. 


_______________________________________________________________

ДЕНЬ ЧЕТВЕРТИЙ: ОГОЛЕНИЙ НЕРВ УКРАЇНСЬКИХ РЕАЛІЙ


Любовною драмою «MEINE LIEBE ВІРА» Олександра Гавроша у постановці заслуженого діяча мистецтв України Сергія Архипчука та у виконанні Закарпатського обласного українського музично-драматичного театру запам’ятається глядачам четвертий день фестивалю. Хоча суто любовною цю драму назвати важко: поряд із амурними та сімейними катаклізмами тут крокують чимало сьогочасних болючих проблем — як суспільних, так і особистісних.

А от щодо рівня сценічного втілення цієї сучасної п'єси, що його запропонували закарпатці, в залі можна було спостерігати різнополюсні оцінки. Журі ж, обговорюючи роботу Закарпатського театру, прагнуло було максимально об'єктивним. Так, голова журі фестивалю народний артист України Олег Мосійчук сказав: «Мені видалося, що не домовилися режисер із драматургом. Ви зробили колосальну роботу, але засобів захопити глядача було використано аж занадто багато... Актор має будувати дію, а режисер — конфлікт, а тут більшою мірою режисер побудував... дію, а не конфлікт».

А член журі фестивалю, заслужений діяч мистецтв України, професор, член Національної спілки театральних діячів  України  Василь Неволов зауважив на чималій кількості молодих перспективних акторів, котрі працюють нині у цьому театрі. «Приємне враження справили на мене ваші сміливі наміри говорити про серйозні проблеми в суспільстві, — мовив В. Неволов. — Те, що ви здійснили своєрідний парад атракціонів, — досить сміливо. Я сприймаю це як ваш пошук, експеримент».

Члени поважного журі фестивалю зійшлися в думці: оскільки, як виявилося, ця постановка закарпатських служителів Мельпомени — прем’єрна, то в ній, певна річ, є що «шліфувати», і дуже добре, що Є КОМУ робити це.

Насамкінець генеральний директор театру-господаря фестивалю, заслужений працівник культури України Петро Данчук щиро подякував закарпатцям за те, що вони дієво відгукнулися на запрошення взяти участь у фестивалі, і побажав їм творчих удач та вдячних глядачів.

Наш кор.

_______________________________________________________________

ДЕНЬ П’ЯТИЙ: КАТАРСИС

П’ятий фестивальний день, останній день цьогорічного золотого хмельницького жовтня, творчими силами Тернопільського академічного обласного українського драматичного театру ім.Т.Г. Шевченка подарував глядачам коштовну перлину — виставу «За крок до тебе» драматурга Миколи Коляди у постановці народного артиста України Олега Мосійчука. Вона не залишила байдужим нікого в залі: публіка то оплесками, то сміхом, то скупою сльозою реагувала на складне, багатовекторне дійство, яке розгорталося на сцені під жанром «ілюзії життя».

І коли «винуватці» нинішнього театрального аншлагу прийшли до малої зали на обговорення їхнього творчого доробку, — журі та представники мас-медіа знову вітали їх оплесками. Головним же промовцем цього разу випало бути члену журі фестивалю, заслуженому діячеві мистецтв України, професору, члену Національної спілки театральних діячів  України  Василю Неволову, а голова журі О. Мосійчук у якості режисера-постановника вистави лишень вислуховував відгуки та враження. В. Неволов відзначив високий професіоналізм режисера, завдяки якому акторський колектив зумів шляхетно, філігранно і, водночас, упевнено заволодіти увагою та прихильністю з боку глядача. «Вистава зачепила найпотаємніші струни людської душі, через якийсь майже непомітний внутрішній спротив привівши нас до катарсису», — так охарактеризував пан професор мистецьку вартісність постановки «За крок до тебе».

Високої думки про виставу і член журі — начальник управління культури, національностей і релігій облдержадміністрації Ірина Трунова: «Зізнаюсь, я по-справжньому вражена і бездоганною роботою режисера, і чудовою грою акторів». Добре слово тернопільським служителям Мельпомени мовив і  генеральний директор Хмельницького обласного академічного музично-драматичного театру ім. М. Старицького, заслужений працівник культури України Петро Данчук.

А насамкінець своїм колегам щиро подякував і пан О. Мосійчук — за те, що майстерно, яскраво втілили на сцені його режисерський задум і тим буквально полонили серця хмельницьких глядачів.

Наш кор. 

_______________________________________________________________

ДЕНЬ ШОСТИЙ: ТАЄМНИЧЕ Й ПРОСТЕ УКРАЇНСЬКЕ БАРОКО

Комедією Ярослава Стельмаха «Кохання у стилі бароко» (режисер-постановник Андрій Романов) порадував глядачів у шостий фестивальний день Чернівецький академічний обласний український музично-драматичний театр імені Ольги Кобилянської. Буковинці оригінально, творчо осмислили і інтерпретували цей твір відомого українського драматурга.

Голова журі фестивалю народний артист України Олег Мосійчук на обговоренні вистави подякував колективу Чернівецького театру за те, що постановка була чистою, культурною, зрозумілою глядачам. «Ви успішно продовжуєте життя цього класичного матеріалу, адже Ярослав Стельмах, безсумнівно, — сучасний класик», — сказав О. Мосійчук. І дав кілька слушних порад режисеру вистави.

А член журі фестивалю, заслужений діяч мистецтв України, професор, член Національної спілки театральних діячів  України  Василь Неволов зауважив: «Те, що ви поставили собі високу творчу планку, — гідне поваги». Він висловив задоволення тим, що буковинські служителі Мельпомени — на правильному творчому шляху. А також подякував їм «за повагу до Стельмахового слова, яке у виставі БУЛО ЧУТИ»... Відтак порадив режисеру як поліпшити барокову стилістику, посилити дух того часної епохи, а акторам — як досягти більшої переконливості в деяких епізодах.

Насамкінець обговорення генеральний директор театру-господаря фестивалю, заслужений працівник культури України Петро Данчук подякував чернівчанам за участь у цьому мистецькому форумі, а художній керівник театру Марина Семенюк висловила сподівання на зміцнення взаємних творчих контактів.

Наш кор.


  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ, ОСІНЬ І МЕЛЬПОМЕНА


Новий, 83-ій  творчий  сезон  обласний академічний музично-драматичний театр імені М. Старицького цього року  розпочинає   у  широкому форматі:  ІІ регіональним фестивалем театрального мистецтва  «На краю осені з Мельпоменою». Фестиваль стартує 27 жовтня і триватиме до 2 листопада. Як повідомила художній керівник театру Марина Семенюк, це — одна з небагатьох в Україні мистецьких акцій, які підтримують молодих режисерів, сучасних драматургів, художників, композиторів, акторів. У конкурсній програмі — кращі вистави провідних професійних театрів Західного регіону України.

Відкриють  і  закриють фестиваль хмельничани. У перший день показу глядачі   знову зустрінуться з героями комедії «Блез» Клода Маньє у постановці Ореста Пастуха, а  в останній фестивальний вечір актори  театру імені М. Старицького  подарують публіці прем’єру цьогорічного сезону — комедійну оперу С. Гулака-Артемовського «Запорожець за Дунаєм». У цей же вечір відбудеться урочиста церемонія закриття фестивалю та вручення нагород переможцям творчих  номінацій.

У фестивальні дні хмельницький глядач познайомиться з виставами Волинського академічного обласного українського музично-драматичного театру імені Т. Г. Шевченка,  Львівських театрів —  академічного обласного імені Юрія Дрогобича та драматичного імені Лесі Українки, Закарпатського, Тернопільського  імені Т.Г. Шевченка, Чернівецького імені Ольги Кобилянської обласних музично-драматичних театрів.

У складі журі — провідні українські театрознавці, режисери, актори. Голова журі  фестивалю, головний режисер Тернопільського  академічного музично-драматичного театру імені Т. Г. Шевченка, народний артист України  Олег Мосійчук підкреслив, що  цьогорічна фестивальна  зустріч обіцяє яскраві, незабутні враження. Адже колективи привезли для хмельницького показу  різножанрові, різнопланові роботи, палітра яких відображає і рівень професійної майстерності, і концепти сучасного театру Західної України.

Отже, шановні любителі театру, не пропустіть побачення з Мельпоменою. Перша вистава розпочнеться у неділю, 27 жовтня, о 18 годині 30 хвилин. На вас очікує  французька комедія у стилі «вінтаж» з  репертуару  хмельничан.

Тетяна СЛОБОДЯНЮК

(«Подільські вісті»).


_____________________________________________________________


У ХМЕЛЬНИЦЬКОМУ ВИСТУПАТИМУТЬ ТЕАТРИ

ІЗ ЗАХІДНОЇ УКРАЇНИ

 Фестиваль "На краю осені з Мельпоменою — 2013” пройде з 27 жовтня до 2 листопада.

 Відкриватимуть та закриватимуть фестиваль хмельничани. Обласний музично-драматичний театр імені М. Старицького представить комедію "Блез” та оперу "Запорожець за Дунаєм”. Також свою творчість презентують драматичні театри Львова, Тернополя, Луцька та Чернівців.

 "Це високодостойна мистецька подія, яскравий тиждень для поціновувачів театру, — розповідає голова журі фестивалю народний артист України Олег Мосійчук. — Кожен театр привезе свої найкращі роботи, які охоплять різні жанри”.

 Знайти щось цікаве для себе зможуть як поціновувачі світової чи української класики, так і любителі сучасної драматургії, настільки різноманітна програма фестивалю. Журі визначать наступні номінації: найкраща вистава, режисерська робота, чоловіча і жіноча роль, музичне і сценічне оформлення та інші, а також проведе зустрічі з кожним театром, під час як відбудеться обговорення та аналіз його роботи.

Розклад вистав:

 27 жовтня — К. Маньє "Блез” (комедія), Хмельницький обласний академічний  музично-драматичний театр імені М. Старицького

 28 жовтня — Е. Шмітт "Оскар і рожева пані” (листи), Волинський академічний обласний український музично-драматичний театр ім. Т.Г. Шевченка

 28 жовтня — Т. Іващенко "Втеча від реальності” (романтична драма), Львівський академічний обласний музично-драматичний театр імені Ю. Дрогобича

 29 жовтня — Л. Де Вега "Собака на сіні” (музична комедія), Львівський драматичний театр ім. Л. Українки

 30 жовтня — О. Гаврош "Meine liebe Віра” (любовна драма), Закарпатський обласний український музично-драматичний театр

 31 жовтня — М. Коляда "За крок до тебе” (ілюзії життя), Тернопільський академічний обласний український драматичний театр ім. Т.Г. Шевченка

 1 листопада — Я. Стельмах "Кохання в стилі барокко” (музична комедія), Чернівецький академічний обласний український музично-драматичний театр ім. О. Кобилянської

 2 листопада — С. Гулак-Артемовський "Запорожець за Дунаєм” (комедійна опера), Хмельницький обласний академічний  музично-драматичний театр імені М. Старицького.

 Вистави показуватимуть у театрі ім. Старицького, початок о 18.30 ("Оскар і рожева пані” — о 16.00, мала сцена), квитки коштуватимуть 15-50 гривень.

Читати далі

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Годинник
Погода

волог.:

тиск:

вітер:

Сайт-історія існує
Статистика
За день: Всього:
Flag Counter
Наживо:
Наш Банер
 //kmmuzdram.at.ua/baner.jpg
Роман Гуменюк та Ростислав Миколайович Балема